تنهایی من


♥دوست دارم بهترین همسر دنیا...!♥

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

قد کشیده امو از تنهائى خودم بزرگتر شده ام …

 

اما امشب باید بروم

تمام سفرها از خداحافظی شروع مى شوند و من مسافرم

هیچکس مثل من پرده ها را کنار نمی زند

هیچکس مثل من کفش هایش را رو به ماه جفت نمی کند

من چیزهائی دیده ام که فقط با مرگ فراموش می شوند

اینجا روى زمین همسایگان کوتوله ای داشتم که فکر تسخیر فضا دیوانه شان کرد و دوستانی سنگدل که جانب وزیدن بادها

را از دست دادند

می خواهم برگردم به خواب نردبام هائی که از روی شانه هایشان، برای ستارگان خدا دست تکان می دادیم

آنجا پشت دیوارهای بلند زمان ، دلم برای کسی تنگ نمی شود !!!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 5 مهر 1390 8:59 |- ♀محدثه♀ -|


داغ کن - کلوب دات کام
ϰ-†нêmê§